Snart dax

att krypa i säng. Det har ju varit tyst här några dagar. Jag lovar, jag har inte glömt bort er. Och det blir inte så långt nu heller. Ska ju strax krypa i säng så jag tar mig upp till jobbet :)
 
Var till doktorn i dag för att förnya ett recept. 200 spänn för att komma dit o säga *Ja jag mår bra och medicinen funkar bra* och sedan få det förnyat. Ja hujedamig ;)
Han tyckte dock (Hade en vikarie som såg ut som 90% Jimmy i Joey och 10% Tommy i Arvingarna) att vi ska dra ner dosen lite. Visst why not. Nu kommer det roliga. Han skrev ut 2 olika doser då den dosen jag ska ta ej finns. Så jag måste dela några tabletter. När jag skulle hämta ut medicinen så undrar de på apoteket hur han hade tänkt för de är inte delbara. Hmmm detta blir kul ;) Ska dit om en månad igen för att kolla hur allt gått :P
 
Och våren har varit här och smugit. I går var det jätte härligt ute. Man lixom bara njöt :)
 
Nej nu ropar sängen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0