Sånna här dagar

trivs jag extra med mitt jobb. Det är härligt väder i dag. Trodde inte det skulle vara det när jag såg att det bara var 1 plus i morse. I o försig så var klockan inte så mycket då. Jag är ju ute en hel del på mitt jobb och solen har värmt en del i dag. Det hade såklart fått vara ännu varmare men nu är det ett steg i rätt riktning ;)
Jag gillar inte kyla så ni kan ju säkert gissa hur mycket jag njöt på jobbet under vintern ;) Mmmm precis :P
 
Sommaren känns dock en bra bit bort men det är redan dax att börja kolla upp när man ska ha semester. Vi har ju stängt några veckor så semester blir det automatiskt då. Skulle dock ändå ha valt de veckorna så det passar ju bra in. Får sätta mig ner och kolla och tänka om jag ska ta ut mer semester än det som är stängt.
 
Föresten, såg denna artikeln. Ha ha snacka om klockrent XD
Parkeringshämnden: Snälla, föröka dig inte
http://www.expressen.se/nyheter/parkeringshamnden-snalla-foroka-dig-inte/
Sara
2014-03-11 @ 18:57:11
URL: http://zasata.blogspot.se

Vad jobbar du med?

Svar: Elevassistent och fritidsledare :)
Maria Bredin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0