Offer i standup

Förra veckan damp ett mail ner från Micke som berättade att han skulle vara på resturang torget i gamla stan den kvällen (han skulle ha ett roligt oseriöst dansbandsquiz) och ville att jag skulle komma. Han frågade även om det var okej om han använde mig i sin standup. Klart han fick det. Ta med Highlights tröjan och Eva sa han. Det lät lite roligt. Precis som om jag skulle ta tröjan under ena armen och Eva under den andra ;)
Eva bor ju dock inte i Stockholm men hon lyckades ta sig hit.

Jag gillar torget. Har varit där förut. Minns första gången jag var där och servitören säger *Hej Maria*
Ha ha min tanke var *Vem är detta?*
Det visade sig vara Anders. Han är storebror till en tjej jag gick i samma klass som en gång i tiden. Tror vi låste ut han på balkongen en gång hon o jag ha ha.
 
Han jobbade även denna kvällen. Man kan ju undra vad han tänkte när Micke satte i gång och skämta om mig och Eva ;) Gud vad jag skrattade :D
Man skulle ha filmat det där.
Sedan fick vi visa upp våra tröjor för hela lokalen.
 
Det var en rolig kväll :P
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0