Ensam men glad

Hej i stugorna
 
I söndags klev jag på cinderella för att njuta av Johan som trubadur. Jag skulle dock åka ensam. Men det var ingen fara på taket då jag umgicks en hel del med Johan :D
Trevligt var det :)

Det gillas att det var sådant fint väder dagen efter (i går) så att Johan spelade på däck i stället för puben som han gjorde kvällen innan. Det var förbaskat härligt att sitta där i solen med en kall öl och lyssna på honom.
Solen tog bra på armarna. Självklart bara på ena sidan ha ha. Är ju inte direkt så att man sitter och tänker på att man borde vända på armarna. Så jag hoppas på sol på torsdag och då får jag tänka på hur jag har armarna när jag solar.
 
Han må se sur ut på vissa bilder men det var han inte :)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0