Värmen kom med semestern

Snacka om passande. Knappt hade semestern börjat fören värmen kom. Tackar för det. Nu är man ju inte direkt van vid värmen så den känns verkligen. Lite väl mycket. Men jag tänker inte klaga :)
 
I söndags så kände jag mig som en glass i en bastu när jag satt och lutade mig mot stängslet inne på Eskilstuna zoo. Kändes som om jag smälte. Men både jag o Eva drack mycket. Det måstes i värmen. men både Andraes Lundstedt (sångare i Alcazar) och en vakt kollade med oss så att vi verkligen drack så att vi inte torkade ut.
 
Det var en trevlig dag. Kollade på djur och Alcazar. Men dagen fick ett extra plus. För vem var inte där om inte Martin Stenmarck. Han var dock där privat så vi frågade bara om han ställde upp på bild. Hade gärna pratat mer med honom men kände att han e ju ändå där privat så vi ska inte störa för mycket. Han är alltid lika trevlig :)
 
Båd ei går och i dag har jag sovit en hel del. Även fast jag bor i en bastu och brukar ha svårt att sova när det är varmt. Men man måste ju fylla på med energi nu när man har semester :)
Kroppen insåg väll att det är semester så nu ska vi vila.
 
Jag la in täcket i frysen i går (brukade göra det förra sommaren) för att det skulle vara skönare att lägga sig. Det blir ju varmt ganska fort igen men den där minuten med kylan e så nice he he :)
 
Och eftersom det är semester så passar denna låten skitbra nu
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0