Promenad i lappmöglet

Lappmögel ja. Det är tydligen så de säger här nere ;)
 
Har varit hos Suzz hela dagen. Mycket trevligt :)
Snackade en massa som vi brukar göra. Oså blev det 1 timmes promenad med Nova. Jag är från högre upp i Norrland än Suzz men hon är den av oss som gillar snön mest. I dag må jag erkänna att det var mysigt att promenera runt i snön medans det föll från himlen. Men nej jag är ingen snö gillare direkt. Nova däremot studsade runt i snön av glädje :)
 
Jag kom hem för typ 30 min sedan. Och ögonen går lite i kors. Farligt med promenader. Man blir trött ;)
Och kondis äger jag ingen men ändå e jag lite sugen på att gå en ännu längre promenad med Suzz och Nova. Men det beror ju på Suzz knä oxå om hon har en bra dag med den. Hennes knä är en riktig bråkmakare.
 
Suzz min lilla tuss <3
 
 
 
 
 
Suzz
2014-01-19 @ 07:24:58

Det var jätte mysigt verkligen!!
Att jag älskar snön är en gåta för mig också, men Nova blir så glad och då blir jag ännu gladare :)
Tack för maten, hjälpen och sällskapet!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0