Brrrrrr

I dag är en frusen dag. Eller det började nog redan i går kväll när jag skulle sova. Blev både täcke och 2 filtar. Mina händer känns som isbitar just nu.
 
Dagens komiska
Barn 1: Kom och lek
Barn 2: Jag kan inte. Måste hjälpa Maria, hon är gammal
Tack för den XD
 
Till helgen börjar mellon. Jag älskar mellon. Missar inte ett avsnitt. Om jag skulle missa direktsändingen så ser jag reprisen. Inget snack om saken ;) Sedan går jag efter att det heter MELODIfestivalen. Vilket jag har fått skit för av fans till en kändis för några år sedan. Jag gillar honom men fansen ansåg att jag inte var ett riktigt fan som inte tyckte att hans låt skulle vinna. Visst det är ett stort plus om en artist man gillar gör en bra låt. Och jag har varit med om att en artist jag ogillat har gjort en bra låt och då står jag för det. Låten, framförandet osv. Det heter melodifestivalen inte artistfestivalen.
 
Nu måste jag gå och värma mina händer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0