Vilken natt

Urs och fy vilken natt. Vaknade ungefär 10 minuter innan väckarklockan skulle ringa i morse. Inte för att jag var pigg, utan för att jag drömt mardrömmar. Sängen var dyngsur av svett. Verkligen dyngsur. Trött som en idiot var jag oxå. Man får ingen vila när man drömmer sånna där drömmar. Ögonen gick i kors på mig och jag tog mig inte upp fören det var 10 min tills jag skulle gå hemifrån. Kaffet på jobbet hjälpte inte heller. För det första så smakar det rävpiss sedan vi bytte bryggare men vissa dagar kan jag ändå få i mig en kopp. Och för det andra var det en sådan dag som jag knappt fick i mig av kaffet. Så pigg var jag inte. Men på något vis så tog jag mig igenom dagen rätt bra ändå. Väl hemma så tvätta jag håret och la mig sedan i badet med en ansiksmask och en bok.
Hoppas på en bättre natt i natt så jag får vilan åter :)
 


Har funderingar på att börja med akupuntur igen. Har haft en del huvudvärk på sistone. Vilket jag hade väldigt mycket av när jag var yngre. Under mitt liv så har jag gått till akupunturen i två omgångar och det har hjälpt. Nu är det dock många år sedan sist och jag börjar fudnera om det är dax igen. Satt och googlade i går men de flesta har inga priser på sina hemsidor *mutter*
Jag ska dock låta det gå ett tag till och se vad som händer.
 
I går var jag till Suzz. Hon hade besök av en vovve. 7 månader men redan större än Nova. Han fattade tycke för mig direkt. Men djur brukar göra det :) Själv så älskar jag djur.

 
 
 
 
Suzz
2014-02-04 @ 22:22:37

Ja, nog blev han galen i dig i alla fall! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0