Melodifestivalen. Deltävling 3

Vet inte vad jag ska säga utan att det ska låta som jag bara ger ris. Men det finns ju ingen ros att ge. Ingen låt var något för mig. Men om jag måste välja så blir det Oscar och Alban/Folker för mig. Oscar gick ju vidare men de andra gick inte ens till andra chansen. Men jag brydde mig inte så jätte mycket. Blir väll så när man inte fastnar för något.
 
 
Mellanakterna blir bara sämre och sämre. Vilket märks när jag tycker att höjdpunkten är när Björn tar "sig" på "sitt" bröst som det såklart blev ramaskri om efteråt. Hade blivit förvånad om det inte hade blivit det.
 
Det var flera som gnällde på facebook att Clamp inte gick vidare. Jag är inte förvånad. Jag brukar gilla hennes låtar men den här låten var inge vidare. Sedan var det svårt att låta bli att glo på hennes sminkning. Den var inte bra gjord. Men med den låten så är jag inte förvånad att hon inte gick vidare. Fast jag är förvånad att någon gick vidare :P Oscars låt var i alla fall lite katshig.

Nu kan det inte bli värre
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0