Melodifestivalen. Deltävling 2

Såg mellon med Leone och vi var riktigt ense om hur det borde gå.
Hade jag fått välja så hade Martin och Sanna gått till final och Manda och JEM till andra chansen. Jag satt nog och gapade när det visade sig att Manda kom sist och Panetoz och The Refreshments gick vidare till andra omgången. De två jag gillade minst.
 
 
 
Jag är inget fan av Sean Banan men i går var han kul. Antingen var jag väldigt trött eller så vet jag inte men när han dök upp på toa så kunde jag inte hålla mig för skratt. Och hans lilla sång historia om gyllene skor var gullig. Gillar att Herreys var där. De borde ha med lite mer sånt där. Hade varit kul om de tog dit Magnus Carlsson men räknar man så blir det ingen jämt nr för han var med i mellon första gången år 2000. det blir 14 år sedan. Skulle vara om man placerade in han nästa år. För 15 år låter bättre än 14 lixom.
 
Ingen kunde väll motstå Sigrid. Skitsamma att det hördes att det var inövat. Hon var ju bara för gullig.
 
 
Det kan verkligen gå hur som helst i mellon. Man kan sitta där och tycka att dessa går till final och sedan blir det inte så. Hade inte Sanna gått vidare så hade det varit något fel. Både jag och Leone rös (positivt). Fast för mig var det ju en självklarhet att Martin skulle gå direkt till final och se hur det gick. Bara att hoppas på andra chansen. Och som Martin själv sa *han får göra låten igen och kanske till och med 2 gånger till*

När änglarna går hem
Och himlen ändrar färg
Så möts vi av en stad som vaknar upp på nytt igen
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0