Jönköping

Resan började svintidigt. Kändes som jag inte ens hade hunnit somna fören väckaren ringde. Men det var billigare att åka tidigt oså kunde man se mer av stan oxå. Aldrig varit i Jönköping mer än att jag åkt buss igenom en gång. När tåget närmade sig Nässjö där det skulle bli tågbyte så säger de i högtalaren *Nästa Nässjö. Och som vanligt snöar det i Nässjö* Hmm jag vill inte åka dit under sommaren XD Och ja det vräkte ner. Blev frukost på donken innan man begav sig till hotellet. Har nog aldrig tagit in på ett hotell så tidigt förut. Och det härliga var att det gick bra oxå. Annars brukar man få vänta till vid 12 eller senare innan man kan få rummet. In och kolla in rummet och sedan ut på stan.
 
 
 
Man hade mycket tur den här dan. När vi skulle ta bussen till dansen så fick vi åka gratis ;) Inte mig emot he he.

Det var dans i två rum. Det var dock inte svårt att fatta vart Barbados skulle vara. Även fast de inte hade sitt namn uppe som alla andra och instrumenten var lite mer dålda än de andra. Kravalstaket. Jo jag tackar ja ;)

Det var ju 4000 sålda biljetter och sedan skulle det säkert dyka upp sånna som inte köpt försköp så vi ställde oss i god tid. Inte varje dag man ser en återförening med Magnus Carlsson och Barbados.

Vi passade såklart på att kolla lite på de andra banden oxå. Det ena bandet såg ut som om de skulle falla i hop och dö när som helst. De var inte unga direkt om man säger så. Gillar att det stod Gösta gigolo på deras skylt ;) (det var ej deras namn)
 
 
 
 
 
 
Lager är ju klantig av sig. Om han inte klantar till det så undrar man vad som är fel. Den här kvällen tappade han bland annat gitarren. Magnus komentar på det var *Nu är allt som vanligt igen*
Och ja Magnus ja. Vilket tjut det blev när när han kom in på scen till tonerna av Världen utanför.
Folk sjöng med i ALLA låtar. Ja jag med (utom när jag filmade)
Så min hals var jävligt torr efteråt.

Magnus: Nu vet ni vad som kommer
Alla: KOM HEM!!!
Magnus: Kom ni?
Ha ha ha ha
 
 
Efteråt blev det signering. Magnus hade med sig gamla bilder på sig (Eller gamla och gamla. De var från 2012) och både han och resten av Barbados (Björn var inte med. han skulle nog ha känt sig överflödig) signerade på baksidan av bilden.

Mats (Magnus man) var oxå där så jag tänkte säga hej och sedan skulle vi gå. Hepp glöm det, han skulle kackla. När vi tillslut (nu får jag det att låta som att det inte är trevligt att prata med Mats men det är det) började gå till bussen så såg vi ut som två 80 åriga tanter. Vi hade så ont i fötterna ha ha.
 
Jag hade varit vaken i nästan ett dygn. Så det var skönt att få krypa ner i hotellsängen kan jag lova. Dock är jag en väldigt lättväkt människa. Eva har ju väckarklocka i gång varje morgon för att ta medicin. Klockan 6 och sedan 7. Vaknade jag klockan 6? icke. Vaknade jag vid 7? Nix. Jag undrar hur länge hon stod och glodde på mig innan hon väkte mig ha ha XD

Sedan blev det hotellfrukost. Mums. Sedan sov vi lite till.
 
 
 
 
 
 På bilderna här nedan så syns jag ;)
Jag ser väldigt koncetrerad ut på ena bilden :P

Det var en kanon kväll. Vilket jäkla ös. Så kul :)
Vill tillbaka och uppleva det igen!!
Att det var på alla hjärtans dag var inte heller fel. Kändes som en alla hjärtansdags present :)
Träffade även på Tess och Elza vilket var kul eftersom vi inte setts på flera år
 
 
Anna Johansson
2014-03-30 @ 12:35:55
URL: http://aspectum.blogg.se/

Åh vad kul :D

leonor broberg
2014-03-30 @ 12:37:42
URL: http://leonorbroberg.blogg.se/

låter kul




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0