Duktig jag är då

Upptäkte när jag kom hem från jobbet att jag hade glömt laddaren i mitt skåp och min mobil hade nästan slut på batteri. Hmmm lyckat. Som tur är så har jag ju min iphone liggande så nu håller jag på och laddar den så att jag kan använda den tills i morgon. Vore ju bra om jag lixom hade väckarklocka så jag tar mig upp i morgon ;) Jag e så duktig som lyckas glömma laddaren på jobbet :P
 
Var väldigt kallt i dag. Tänkte inte på att ta med vantar i morse. Funderar på om jag ska ta med ett par vantar som jag har liggande i mitt skåp. Det är ju mest på jobbet jag behöver ett par i alla fall eftersom vi är en hel del ute.
 
Pju jag har ju en hel del annat att blogga om. Mellon i lördags. Resan till Jönköping för någon vecka sedan. Kryssningarna som var i helgen. Men det får vänta liiiite till. För just nu är jag nog mest sugen på att krypa ner i badkaret. Vore ju inte fel att ta en bok och krypa ner och mysa lite. Hmmmm. Tål att tänkas på ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0