Lördag

Hade tänkt sova länge i morse men det kunde ju jag glömma. Vaknade runt 8 tiden av att jag hade ont i benet. Den hade typ låst sig så jag var tvungen att knaka till den. Jag misstänker att jag sovit på det i någon mysko vinkel. Jag jag knakat klart på det så var det bra men inte kunde jag somna om inte. Men men då får man mysa i stället. Ligga och läsa och må gott. Den här helgen ska jag bara ta det lugnt. Man behöver sånna helger oxå och inte bara hålla på att fara o ränna :) Och föresten så var jag ju ledig i torsdags (vilket passade mig utmärkt eftersom jag ville dra på kryss) så jag åkte på kryss på onsdagen efter jobbet och umgicks med Mikkis :) Arvingarna och Per-Håkans som spelade. Länge sedan jag såg och träffade Per-Håkans. En av dem gastade att det var 100 år sedan. Men ursäkta då ;) Han e bra rolig, han fick en knäpp på discot på natten ha ha. Va han tvungen att dra in mig i det hela ;)
Vilket fall som helst så var det en vädigt bra kryss :) Och som roliga kryssningar gör så tar de slut fort.
 
Nu sitter jag här med en kopp te. Funderar på att ha en inne dag i dag. Bara ta det lugnt. Små pyssla lite (disken är uppdiskad och klar) läsa lite. Men det är vackert väder ute så man är lite sugen på att gå ut oxå. Vi får se hur jag gör. Kanske gå ut och ta lite höst bilder. Hmmm.
 
I går var det idol. Ett av mina favo program. Jag har ju min stora favorit. Har (eller hade blir det tyvärr) en 2a och 3a oxå. Men min 2a åkte ut i går :( Kan inte fatta det men allt kan hända i idol. Jag gillar varken Jens eller Sara så de hade gärna fått åka men ingen av dem hängde löst. Kommer sakna Georgs röst i idol men man får hoppas att något skivbolag tar tag i honom så att han får släppa en skiva :) Får hålla tummarna.
 
Nu ska jag surpla vidare på mitt te och spela lite på facebook så får vi se sen vad som händer :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0