En onsdag

Gissa om att det var svårt att gå upp i morse. Onsdagar och torsdagar börjar jag 8 och jag är en väldigt morgontrött människa. Jag kände att mina ögonlock gled neråt och när jag var på väg att somna om så öppnade jag snabbt ögonen. Pju. Ingen försovning här inte.
 
Efter jobbet så åkte jag hem till Suzz och där blev jag bjuden på middag. Igen. Hon skämmer bort mig med det där men laga mat det kan hon så jag mumsar glatt i mig varenda tugga ;)
I dag var det wook :) Sen mös vi ner oss och kollade på Saw och Are you scared. Hur kommer man på sånna filmer. Man kan ju undra om det står rätt till i skallen på de som skriver dessa :P
 
Nu har jag bara en sak till att göra och sen ska jag krypa ner i sängen. I morgon är en annan dag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0