Söndag

Ännu en vecka är slut. Vart tar veckorna vägen? Fast jag klagar inte. Det betyder ju att våren snart är här. Lixom halva mars har ju snart gått så då är våren nära. Längtar. Less på kyla :)
 
Jag ska åka om typ 30 min men har inte klätt på mig efter duschen än.
Hm 25 ser jag nu. Och ändå sitter jag här.
Ska till Julle en sväng :)
 
Går lite långsamt att skria då jag smsar med Hummern samtidigt :P
Saknar henne. Jag får ta o hälsa på snart igen :)
 
Har fudnerat lite angående Robins vinnst i går. Jag tror på låten men en kille på facebook fick mig att tänka efetr. Röstade de andra länderna på den låten de tyckte var bäst eller såg de inte Robin som ett hot så därför gav de honom höga poäng o den som de såg som ett hot fick låga? Svårt att veta. Förra året fick ju Loreen bra av både oss o utlänska juryn och gick o vann så de kanske lärde sig en läxa där. Om det nu är så, så vore det rätt åt dem om Robin fick en bra placering i eurovision ;)
Själv e jag lite emot en utlänsk jury. Jag anser att det är vi svenskar som ska välja vår vinnare. Annars känns det lite fel. Men det är vad jag tycker :)
Grattis till Robin i alla fall :)
 
Nu må jag slänga på mig kläder känner jag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0