Veckan går mot sitt slut

Ännu en vecka går mot sitt slut. har lyckas att bränna mina armar och axlar. Det var skolavslutning i onsdags för barnen och solen stekte och tog tydligen väldigt bra. Och hela dagen spenderades ute. Blir att införskaffa solkräm eftersom vi är ute en hel del på jobbet. Det var föresten synd att jag inte behöll texten på låten vi lärare sjöng för föräldarna o barnen. Lite roligt att ha kvar. Vi hade ny text på "vilken jävla schlager"
 
Har även blivit 2 danser på grönan den här veckan. Date (där jag umgicks med sötnosarna Marre och Michaela) och Dreams. Funderade dock på att ej gå på Dreams i går då jag inte mådde helt 100. Men blev så att jag åkte ändå. Var dock väldigt trött när jag kom hem så det var skönt att gå och lägga sig.
 
Men än är inte veckan slut. På söndag blir det fika med Cissi och sedan rix fm festival. Dock ska det bli regn. Spöregnar det så veta fan om jag har lust att stå där o digga med till musiken. Men vi får se :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0