Trevlig dag/kväll

Häromdagen drog jag i väg hem till helena för att se huset hon flyttat till. Vi skulle unmgås, grilla och sedan dra i väg till grönan där det var dans. Fiia (hennes syster), deras mamma o mammans kompis var oxå där (Och såklart fästman och son till helena). När jag satt på sista bussen som tog mig ut på Ekerö så reagerade jag över ett gatnamn och plötsligt såg jag en kyrka. Allt kändes så bekant. Bussen åkte dock inte mot kyrkan men det gick upp ett ljus för mig. För många år sedan, då jag var 17 så åkte jag och en kompis till Stockholm för att träffa en kille jag haft kontakt med. Vi började snacka eftersom vi hade samma efternamn. Visade sig dock att han var en tölp men det fick jag veta senare. Och han bodde vid den kyrkan. Blev värsta flashbacken där.
 
På grönan sprang jag på flera jag kände (varav Michaela smög upp bakom mig o nöp mig i rumpan ha ha) så det blev en hel del kramar. Det dansades och tjoades. Och fick även träffa Jensa igen. Vi har inte setts på många år men den här kvällen stod han och skötte ljuset för Barbados.
 
Man blev lite sugen på att åka lite. Absolut den nya grejen. Leone har ju sagt att vi måste ta en dga på grönan i år oxå hon och jag.
 
Jag hade extremt ont i fötterna när jag kom hem så det var verkligen skönt att lägga sig och vila dem
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0