Ny vecka

Jaha så är en ny vecka i gång. Jag har fått komma ihåg att fotbollar kan vara hårda. När ungarna hade gympa i dag så, tja, aj aj sa fröken när hon fick en boll i skallen ;)

Efter jobbet åkte jag in till stan för att använda upp mitt presentkort på gina. Några nya trosor och en ny BH blev det :) BH´n måste vara ett special fall. Jag tänkte det att denna skulle jag vilja ha men den finns inte i min stolek men jag testar den som är en stolek mindre ändå. Eeeeh den satt som den större stoleken skulle ha suttit. Bra för mig i o för sig men ändå. Jag har inte fått mindre bröst för de andra jag prova var oxå denna stolek men de var för små. Så detta märke måste vara något special fall.

Nått har bitit mig. Måste vara en mygga eller något som lyckades komma åt mitt ben i går utan att jag märkte det. Kliar gör det. Iiiiiiiiiihh.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0