På måndag

På måndag tänkte jag komma igång med träningen igen. Ska bli skönt faktiskt och får då inviga mina nya träningskläder jag fick i julklapp. Tröja, sport bh och byxor. Ska tvätta träningsskorna i morgon eftersom jag haft dem en del ute. Byxorna är väldigt sköna må jag säga. Lätt att röra sig i dem så ska bli kul att testa dem på rullbandet.
 
Känner mig så törstig i kväll så jag tror jag ska ta och göra en kanna isvatten tills det är dax för Gremlings 2. Filmen från 90 talet :) Såg 1an i går från 80 talet. Var verkligen länge sedan man såg dem. E osäker om jag ens sett 2an elelr om det var 1an jag ej sett. Var som sagt så länge sedan att jag inte minns något av dem.
De är ju så söta innan de blir gremlings. Skulle vilja ha en sådan men gärna en som tål vatten o sol o äta efetr midnatt tack ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0