En bild för varje månad i 2012

Januari. Jag och Johanna pratade ut och insåg att vi blivit förda bakom ljuset och fann varandra igen. Vi åkte med Birka då och parta till Highlights med trevligt folk :) Så året började bra även om man blev ledsen när man fick veta saker som kom fram när vi pratade ut om den som fört oss bakom ljuset.
 
 
Februari. Packning och flyttning stod på schemat den här månaden. Från Östersund till Stockholm. En av mina drömmar skulle gå i uppfyllelse.
 
 
Mars. Helena bjöd in på födelsedagsfest eftersom hon fyllde år.
Började hemma hos henne och avslutades på Garbos. Mycket trevligt :)
 
 
April: Jag och Johanna var på 2 inspelningar av Xfactor. Denna bilden är från dag 2 då vi fick plaser brevid juryn. Sötnosen Mattias Andreasson uppträde även efteråt
 
 
Maj. Fick veta att jag fått 2 lägenheter men valde den som ni ser på bild. Inflytt i augusti :)
 
 
 
Juni. Var på genrepet av finalen av lets dance. Då jag innan start råkade ut för en olycka då de inte hade satt någon kantskydd på podiet där min stol stod så stolen gled bakåt och jag likaså. Åkte ner på golvet och fick stolar över mig. Och ja just det, rätt par vann :)
 
 
Juli. Wistrand/Elander var trubadurer på Cinderella och vi åkte med och myste till bra musik och trevliga grabbar :)
 
 
Augusti. Väljer då min födelsedag. Lotorp med dans till Barbados med Sarah. Mycket lyckad födelsedag :)
 
 
September. Mitt första besök i Sala. Det var lite kyligt ;)
 
 
Oktober. Hej då till Emil som slutade i Date :( Han är våran bäbis ;)
 
 
November. Sarah lekte med smink och hår på mig
 
 
December. Julspelning med Magnus Carlsson. Har blivit som en tradition
 
 
Popkungen
2013-01-06 @ 19:35:05
URL: http://www.popkungen.blogg.se

Frågestund om Michael Jackson på bloggen. Fråga gärna något! :) Hör av mig då med en kommentar när svaren är uppe.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0