Melodifestivalen del1

 
Det var inte svårt att välja 2 favoriter i detta avsnitt. Fanns ju bara 2 st som var bra. Resten sög. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att jag skulle gilla Yohio men det slutade med att han blev min favorit. Jag gillade stilen, framförandet och låten var jätte bra. Den andra jag gillade var David Lindgren.
 
David var först ut och jag tänkte, detta är bra. Sedan kom skit efter skit och jag började fundera om det verkligen skulle komma något mer som ens var i närheten av okej. Och då kom Yohio.
Skulle faktisk vara kul att se han i eurovision. Men kan ju inte bestämma mig än fören jag hört resten av alla låtarna.
 
Gina och Danny var programledare. Gina var bättre än förra året. Tycker faktiskt hon och Danny passar i hop som programledare. Och Danny var nervös det märktes men inte så konstigt. han e inte van vid att vara programledare och då ställa sig o vara det i mellon. Väldigt starkt gjort. Och han och Gina gjorde bra paus nr. Och eftersomjag är nöjd med dem nu så lär jag bli ännu mer nöjd på lördag eftersom de då har fått mer rutin tillsammans. Ska bli intressant att se :)
 
Kristian Luuk dök ju upp och jag kan säga en sak. Raka dig :P Tycker inte han passar i det där skägget.
 
Sen var det kul att se Henrik och Johan oxå. De hade varit med och skrivit Yohios låt. Johan brukar ibland ha med låtar i mellon och de brukar vara bra. Han är en duktig låtskrivare.
 
 
Jag hoppas på att det blir bättre låtar på lördag. Brukar alltid vara så att nån delfinal har väldigt mycket dåliga låtar enligt mig.
Kanske det var deltävling 1 i år som hade det. Man kan ju hoppas.
 
Men rätt låtar gick till final. Det gillas :)
Och den sämste kom sist
Ida Nilsson
2013-02-05 @ 14:49:17
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Jag tyckte inte om någon låt sådär jättemycket faktiskt. Tråkigt :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0