Melodifestivalen del 2

 
Redan innan mellon började idag så visste jag att bananen skulle gå till final. Det kvittar hur dålig låt han har så går han ändå vidare. Och efetr ha sett han så kändes det som om han vann på showen. Tycker inte han förtjänade att gå vidare. Andra chansen möjligtvis. När han skulle sjunga igen så bytte jag kanal :P Med sig till finalen tog han Hoffsten. Jag brukar inte gilla henne men hennes mello låt var faktiskt okej. Så även hon borde ha tagit andra chansen.
 
När det var dax att räkna upp de som gått till omgång två så kom inte en av mina favoriter med. Hepp. Okej deras låt var inte skit bra men bättre än de flesta andra i kväll tycker jag.
 
Anton har det ju tjatats om en del men nej. Han har bra röst men låten var inte alls bra.
 
Sämst i kväll? Hmmm Wolf kanske?
 
Erik och Tone var min andra favorit. Ingen toppen låt men ändå en av de bästa i kväll. De hamnade dock i andra chansen. Får hoppas de tar sig vidare därifrån.
 
Danny och Ginas show var bra men tycker att den förra veckan var bättre
 
Oså de där tanterna. Nej tack. Pappa gillade det säkert dock
Han ringde efteråt och skämtade att han gillade bananen. Tsss försök lura någon annan.
Messade mamma o sa att Cans hade en låt om henne (Annelie)
 
Hade jag fått bestämma så hade det nog blivit så här
Final: Erik & Tone, SHW
Andra chansen: Bananden och Hoffsten



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0