Blä

Vaknade i morse av huvudvärk. Jag skämtade på facebook att det var baksmälla eftersom jag hade drömt att jag blivit stupfull av en öl och 3 klunkar av en drink. Men det var det enda roliga med den här dagen. Värken vägrade ge med sig. Samtidigt var jag rastlös. Jag var tvungen att ligga ner på grund av huvet men hitta ingen skön ställning eftersom jag var rastlös. Jag som hade tänkt träna idag.

På eftermiddagen slocknade jag på soffan. När jag vaknade mådde jag lite bättre men kände mig groggy. Vid 19 tiden tvinga jag mig till affären. Liten promenad o friskluft. Sen blev det soffan igen o gladiatorerna.

Klockan e över 23 o jag ligger fortfarande kvar. Vill gå till sängen men i stället glor jag på brit award som e dötrist. Det bästa e onde direction och då har det gått långt om jag säger det.

Misstänker att huvudvärken beror på att det är den tiden på månaden. Huvudvärken brukar hälsa på då.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0