Blablabla

Ha ha kom inte på någon överskrift.
 
Har nyss sett på Glee. Kan inte ha varit lätt för skådisarna att spela in det avsnittet. Absolut inte för hon som spelar Rachel. Han som spelar Finn dog för ett tag sedan och han var ihop med hon som spelar Rachel. Han har fått dö i serien oxå och dagens avsnitt handlade om det. Urs man blev tårögd.
 
Eva var här över helgen. Vi gjorde inte så mycket men det behövs inte :) Men vi avslutade i alla fall hennes vistelse här med att gå och kolla in Yohio som signerade sin parfym inne i stan. Även om vi velat så hade vi inte kunnat ta oss ut från affären ha ha. Affären var inte stor och det var en hel del folk.
Efter att ha lämnata v Eva vid tåget så åkte jag hem till Leone som ville bjuda på middag. Blev även film och lite standup innan jag drog hem.
 
Och nu är det en ny vecka. Fick tillbaka min mobil i dag. Det tog inte ens en vecka så nu har jag min lilla bäbis hos mig igen :) Tråkigt att behöva lägga till appar och sånt igen men men det får man ta :)
 
Och ni som följer idol kan ju gissa att jag e glad just nu ;) Hi hi
 
Överskriften kanske inte var så tokig ändå med tanke att jag babblar lite osammanhängande här :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0