Saker på G

I morgon får jag besök. Jag fyllde ju år förra helgen och tänkte i morgon ha födelsedags fika. Ska bli trevligt :)
Fikat är inhandlat och klart. Köpte kaffe för Cissis skull ;) Kaffe kåta kvinna :P
Visst jag dricker kaffe men har det aldrig hemma ändå. Dricker det typ bara på jobbet eller om jag är hos någon polare.
 
Och dagen efter och säker de andra dagarna oxå ska jag i väg och lyssna på Johan, Andreas och gänget. Det är när det blir sånna där ställen som man är glad för sin ålder. Är ju 23 års gräns där. Fast lite yngre kan jag ju ha varit. Är ju ett stort hopp mellan 23 och 32 :P Undra om det blir lika mycket folk som sist. Var verkligen varmt.
 
Första veckan efter semestern är slut. Första veckan är alltid värst innan kroppen kommer in i det igen så det känns som om veckan har gått ganska långsamt. Men nu är helgen här :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0