I bland har man tur

Tur i oturen att förkylningen kom den här veckan och att jag praktiskt taget har blivit av med den redan. Mycket sömn har det blivit. Från att ha haft 100% förkylning så ligger jag nu på 5%. Jäkligt nice. Alla ungar är ju tillbaka nu så det är inte konstigt att förkylningarna börjar sätta i gång. Det där med tur i oturen är ju att nästa helg blir det 3 kryssningar och då vill man inte vara förkyld lixom :) Och det är folk jag känner som åker alla dagar oxå så jag slipper vara själv :) Fredag är det Eva. Lördag är det Cissi och söndag är det Marre och Linda :)
 
Det är i slutet av augusti men det märks inte. det känns fortfarande som värsta sommaren. I år har Stockholm tur med värmen. Vi kan inte klaga på sommaren i år. Hoppas bara att det inte betyder att vintern blir kallare än vanligt. Brrrr. Men även fast det känns sommar fortfarande så vet jag att det kan slå om jätte fort och att man kan vakna en morgon och höstkylan har dykt upp.
 
Är så bio sugen. Skrev nyss en efterlysning på facebook om någon mer är sugen. Leone svarade jätte fort att hon alltid är sugen. Hoppas hon inte har sett den nya med Sandra Bullock än för den vill jag se och jag vet att hon oxå vill det. Den med Bra Pitt har jag för mig att hon redan har sett. Får hoppas den går ett tag så kanske jag kan få med någon annan på den någon dag :)
Mailar med Leone nu. Hon hade såklart sett den med Sandra Bullock. Typiskt ;) Och den var bra tydligen :P Så nu diskuterar vi en film som heter blue jasmin. Den verkar bra när jag läser om den. Kanske blir bio redan i kväll som det ser ut :) http://www.sf.se/filmer/Blue-Jasmin/
 
Så jag borde väll sluta blogga och ställa mig i duschen. Känner mig inte så fräsh i dag. Hade ju som tanke att städa lite sen dusha o sedan lägga mig men nu blir det andra planer :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0