Häng på stan

Förr i tiden så var det jag som hörde av mig till folk. Vill du göra det?, har du lust att ses? Osv. Jag kände mig som om jag tvingade dem. Ingen bra känsla. Nu mera så är det så mer sällan. För nu har jag människor i mitt liv som hör av sig själva (jag hör oxå såklart av mig). Vilket gör mig som är ovan vid det väldigt glad. Nästan hemskt att jag blir lika förvånad varje gång. Så ska det inte vara.
 
I alla fall så ringde min mobil i går när jag var på toa. Jag skulle strax bege mig till gymmet. Mobilen var såklart i ett annat rum. Det var Leone som undrade vad jag skulle göra på kvällen, om jag ville ses. Eftersom jag inte får pengar fören på måndag så blev det ingen dans som var tanken. Så det var gymmet i stället. Eftersom Leone var skyldig mig pengar så bestämde vi oss för att ses eftrer jag gymmat och gå o käka på ett ställe som hon upptäkt. Jag gillade stället och det roliga var att det var Åre inspirerat. Åre ligger ju 10 mil från min hemstad.
Maten var jätte god och det fanns flera mysko saker på menyn som verkade gott. Nästa gång ska jag fan testa nått av dem :P
 
Efter vi käkat så bestämde vi oss för att leta upp någon pubb. Men vi blev aldrig nöjda ha ha. Vi gick från det ena stället till det andra så det blev snarare en jäkla lång promenad. Skönt faktiskt. Men hade varit skönare om jag inte haft ryggan att släpa på. Slutade dock med att vi hamnade på malmen. Jag tog en cider. Redan när han hällde upp blev jag fundersam. Det var ingen vanlig liten ciderflaska, utan en stor jäkla flaska. Han hällde upp i ett vinglas och la i 2 isbitar. Även färgen var lite annorlunda. Men den var god. Leone tyckte den påminde lite om vin och det kan jag hålla med om. En blandning mellan vin och cider.
 
Sen tänkte vi åka hem men vi båda blev sugna på att dra till Gröne jägarn. Jag har inte varit där på evigheter o jag diggar stället. Vi stannade en stund och lyssnade på karaoken. Leone tjatade sig blå att jag borde gå upp. Men har man scenskräck o anser att man inte har en bra röst så är det svårt. Ingen bra kombo. Så nej jag gick ej upp. Har dock varit upp EN gång där på jägarn. Tog dock halva kvällen innan jag vågade. Då sjöng jag
Highlights – Come and Get Me Now
Och jag hade tur för sångaren dök upp (han visste jag var där o ville träffas) strax efter så han missade min sång. Hade tusan inte velat sjunga hans bands låt när han hörde XD
Men om jag går upp där igen är en annan 5a. Men något säger mig att Leone INTE kommer att ge sig.

Sen undra nog folk vad vi höll på med när vi stod nere vid tunnelbanan och sjöng o flaxade med armarna ;)
 
Det var en trevlig kväll :)
Och jag skulle säkert ha sovit gott om jag sluppit alla mysko drömmar jag hade på natten.
Det lättaste i drömmarna var fan den delen när Marre kunde förvandla sig till katt och var fast ute i havet o jag slängde mig i för att rädda henne men möttes av 2 katter o ej visste vilken av dem som var hon. Men jag skulle ändå inte ha lämnat den andra i sticket så jag räddade båda två.
 
Ni kan besöka Leones blogg här :)
http://www.finest.se/Leonemilton
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0