Kryssen i text

Ska inte vara bara bilder från kryssen. Ska bli lite text oxå. Även om jag inte tänker gå in så mycket på detaljer :P
 
Jag visste ju att Helena, Fiia, deras mamma me kompis skulle åka. Jag såg fram emot att träffa dem igen. Och de tar alltid samma hytt så jag visste vart jag skulle sticka in huvudet. Men innan vi klev på båten så klädde vi upp Johanna. Jag och Sarah hade fixat ballonger, partyhattar och serpentiner. Johanna skulle fylla år den 24e. Båten gick den 23e så hon skulle fylla år medans vi var på båten så vi tänkte att vi firar direkt.
 
Vi mötte upp Johanna redan på tcentralen och satte på henne en partyhatt direkt. Hon fick en krona ;) Medans jag och Sarah tog vanliga partyhattar. Sen att folk tittade på oss sket vi :P När vi kom ner till tbanan så ser jag ett huvud som jag känner igen. Det huvudet och den mössan? Kunde bara vara en person. Japp det var Micke. Undra vad han tänkte när han såg oss i våra hattar ha ha. Fast han vet ju i allafall att vi inte e kloka. Värre för hans sambo o vovve som fick se oss ha ha.
 
Väl på vikinglineterminalen så klädde vi på Johanna ballonger o serpentiner och eftersom det fotas när man går på så satte vi in poseringar vi 4 (Tina hade oxå kommit). Fast vi hade inte fått gå förbi ofotade i allafall me tanke på hur Johanna såg ut. Fotografen ville verkligen fota oss ;)
 
Vilket hoppande det blev här nu :)
 
En sak var mysko. Det var en tjej med på båten som jag haft kontakt med förr. Dock hände nått för 1 år sedan som gjorde att jag tog bort henne från facebook. Vi var inte vänner eller så men vi hade kontakt o träffat på varandra. Vi hade en gemensam vän förr. I allafall så va hon oxå med på den här kryssen och plötsligt kommer hon framfarande på dansgolvet och pussar mig mitt på munnen och säger *förlåt, allt är så snurrigt (tror det var snurrigt hon sa men det bettyde typ d i allafall) nu. Kvar stod jag o fattade nada. Jag gillar dock att hon sa förlåt. Starkt gjort. För jag antar att det handlade om det som hände förra året.
 
Vi skickade såklart upp Johanna på firardax :) Först tänkte vi vara busiga o säga att hon fyllde 40 men 21 är en nice ålder så vi kände att vi tar den rätta åldern :)
 
Barbados ena ljudteckniker lär ju inte glömma oss i första taget. Frågan e ju om Barbados själva ens kommer göra det ha ha.
 
Undra hur många gånger jag o Johanna sa godnatt till folk men vi tog oss ju aldrig till säng. Sarah var ju upptagen på annat håll ;) Hörde henne dock en sväng vid 7 tiden när hon kvittrade förbi utanför min hytt :P
 
Jag tycker dock att vi fotade för lite. Men det glömdes lixom bort :P Helena o jag kom överens om att det får bli andra bullar nästa gång.
 
Just ja. Träffade på en idiot oxå. Har inte träffat han på nått år. Han sårade en kompis till mig väldigt mycket och gör man nån jag tycker om illa så blir jag inte nådig. Han vet nog om det för han snegla mest på mig o sa typ ingenting.
 
Barbados då? Kanon, vad annars :) Björn var som vanligt som en bumbibjörn som druckit sin bumbibärssaft :) Passande me tanke på hans namn oxå ;) Blir för lite Barbados. Är mest annat jag åker på. Får ta och ändra på det.
 
Nej slutar så här. Ska nog ta och slagga eller nått nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0