I morgon

I morgon bär det av på kryss. Barbados spelar. Men det är inte bara för dem jag åker. Och inte bara för att träffa folk som jag sällan träffar eller att umgås med mina nära. Det är en sak till. Johanna fyller år. På måndag för att vara exakt. Dock kommer vi börja fira henne redan på söndagen och redan innan vi har klivit på. Tänker inte gå in på detaljer men kan medela att hon kommer att få gå runt med ballonger och serpentiner på sig under resan (redan när hon går på).

Tanken är att resan ska bli minnesvärd för henne :) Om det nu inte är så att hon festar så mycket så det blir minnesluckor men det får bara vara den anledningen till att hon glömmer vad som hänt under resan :)

21 blir tösen.

Är glad att jag fick veta sanningen. Att mycket som sades om henne var lögn. Annars hade jag missat en underbar person
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0