Felet gömmer sig

Läkarna hittar inget fel på henne. De kliar sina huvuden. I morgon blir det mer prover. Kan de inte ta och hitta felet snart. E ju så orolig :( I helgen har hon fått lämna sjukhuset några timmar per dag. Idag var dock olyckan framme och hon blev stucken av något. Hoppas hoppas det inte var en geting för en geting kan förvärra saker :/ Hon såg inte vad det var. Tänk om hon är allergisk? Hon har aldrig blivit stucken av en geting förut så hon vet inte. Och hennes kropp e ju försvagad nu oxå.
 
Jag saknar Stockholm men det känns rätt att vara här. Göra mitt bästa för att ställa upp och att få mer koll än vad jag har när jag är där nere.
Mikkis
2012-09-08 @ 19:18:51
URL: http://mikkismusse.blogg.se

Hoppas att de löser sej <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0