Ännu en vecka slut

Lördag. Morgonen börja bra. Sarah knackade på min sovrumsdörr och väkte mig och frågade om jag ville ha äggröra med kalkon. Hon skulle jobba idag den stackarn. Jag sa nej tack då jag inte kan äta när jag just vacknat men när hon gått ut i köket så kände jag att det skulle vara gott med i allafall lite. Så jag ropade o jag hörde henne skratta så hon hade nog väntat sig att jag skulle ändra mig ;) Jag gick upp o åt, sa hej då o la mig igen. Det var skönt. Men ändå e jag väldigt trött nu. Men har fått lite förkylning i kroppen igen. Inge mycket som tur e men kan vara den som gör mig trött.
 
Jag o sarah skulle iväg på lite ärenden när hon slutat så jag skulle åka o hämta henne. Missade pendeln då den gick några minuter för tidigt. Nog för att sl kan vara sena men dra för tidigt. Och idag var det securerad trafik oxå så eftersom jag missa pendeln så fick jag vänta 28 min. Tack för den :P
 
Just nu är tvättandet i gång, måste få svarta byxor rena tills i morgon :). Vår tid e slut 00 o jag håller redan på att somna ha ha. Men in black på tv (mycket bra film) o datan i knät.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0