Veckans låt: Barbados - Som jag känner nu

Jag sökte efter nånting, visste inte vad det var. Men nån jag hade träffat stannade kvar.
Du fångade mitt hjärta, och du såg mig som jag är. Stillade lustar som brann inom mig i min rastlösa själ

Som jag känner nu har jag aldrig känt för nån. Som jag känner nu har jag aldrig känt förut

Jag ville inte stanna men nu kan jag aldrig gå. För kyssen som du gav mig lämnade spår

Som jag känner nu har jag aldrig känt för nån. Som jag känner nu har jag aldrig känt förut

Dörrar jag låste i går har du öppnat idag. Ååååh. Utan att tveka kan jag ge dig allt du vill ha

Som jag känner nu har jag aldrig känt för nån. Som jag känner nu har jag aldrig känt förut
Som jag känner nu har jag aldrig känt för nån. Som jag känner nu har jag aldrig känt förut
Som jag känner nu har jag aldrig känt förut

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0