Tapeter och bråk

Idag drog jag iväg till kontoret för att träffa hyrersvärden och kolla på tapeter. Någongång i slutet av året kommer de upp. Tog ju en stund att åka dit men jag dunkade på musik i öronen så då gick resan fortare. Just nu har jag lite mani på Barbados skiva Efterlyst
 
I allafall. Hyresvärden gav mig 3 böcker med massa tapet prover, en kopp kaffe och papper o penna och sedan var det bara att skrida till verket. Det kaffet är så gott. Hade det inte tagit sådan lång tid att åka dit så borde man ha åkt dit varje morgon o druckit kaffe ha ha.
 
När jag nästan var klar så kom 4 personer in. Den ena av dem ställde verkligen till bråk där inne. Jag lossads inte höra och försökte bestämma mig för vilken av de 2 gröna tapeterna jag skulle ta i vardagsrummet. Dock var det svårt att stänga av och jag hoppades att snubben inte skulle vända sig om och fråga om min åsikt. Han skulle inte ha gillat mitt svar :P Min hyresvärd kom in och frågade om jag ville sätta mig någon annanstans men då var jag klar. Båda de gröna var snygga men det som avjorde var att hade jag tagit den ena så hade det blivit exakt samma tapet som i hallen men i annan färg och det e ju lite tråkigt. Den gröna som det blev hade små silverstänk i sig oxå. Hallen blir blå.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0