Så tomt det blev

Jaha nu är det bara nån dag var tills Emil har slutat i Date. Jag, Sarah och Emma åkte Birka i torsdags för att säga hej då. Fast Emma var mer där för The refreshments i o försig ;)

Jag skulle ljuga om jag sa att det ej kändes. Han har ju ändå varit med i 3 år och vi har "jobbat" ihop.
När jag läste det han skrev till mig, där han tackade för de 3 åren som kolegor så drogs det ihop i halsen kan jag ju säga.
 
Sarah o jag hade me presenter till Emil. Det var från oss och Ulrika (sarahs syrra).
Han tog det bra och såg komiken i det hela ;)
Bara det att en annan medlem muttrade att Emil inte fick nån krycka ;)
(peter fick hårfärg o krycka när han fyllde 30 mowhahhaha)
 
Stort tack och lycka till Emil <3
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0