Walk bitches

Keep on walking bitches. Walk walk. Ja det är typ så dagen har sett ut. Jag och Sarah hade bestämt oss för att åka till Sollentuna idag. Först Sollentuna centrum (kolla deras köpcenter) och sedan Stinsen. Jag har bara genat igenom Sollentunas köpcenter lite för snart 1 år sedan så jag kollade aldrig runt där. Och Stinsen har jag inte varit på sedan jag bodde i karlstad typ. Eller om jag nyss flyttat tillbaka till Östersund. Men det är i allafall många år sedan. Sarah hade aldrig varit på Stinsen. Vi käkade på foodcourt i sollentuna och det var jätte smarrigt :) Äter gärna där igen :) Och även om stolarna så väldigt obekväma ut så var det tvärtom. Sarah hade lite problem för en unge hette Sarah och de satt o ropade på henne hela tiden ha ha ;)

Dock hände en negativ sak men som även visade att ärliga människor inte är utdöda.Det sisa vi skulle göra var att handla på citygross men först besöka toan. När vi står vid kassorna så inser sarah att hon glömt sin mobil på toa och rusar dit. den är borta. Hon lånar mobilen jag har och ringer den. En kille som snackar engelska svarar. Han hoppades att hon skulle ringa. Han förklarade hur han såg ut och var han stod så vi skyndade oss dit. Han ville absolut inte ha hittelön. Tänk om fel människa hade fått tag i mobilen. Där hade sarah tur.

Runt 20 så ramlade vi in innanför dörren. Mina fötter är typ döda :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0