Smaka på Sebast.... stockholm

Idag drog jag och Sarah iväg till Kungsan för att se Sebastian (smaka på stockholm som var igång). Hon har dock ej lyssnat lika mycket på han som jag o ej hört hans nya platta. Vet inte hur många gånger jag klappa på henne o sa "den här är bra"

Sebbe har verkligen en bra röst. Det är svårt att ej gilla den. Han är faktiskt den ende i idol som har varit ett halleluja moment från första gången han tog ton inför juryn.

Massa vita frön flög omkring. Sarah fick några i sitt kaffe. Inte så populärt ;)
Men det var snyggt när det föll runt Sebastian. Dock var det nog inte så poppis från hans sida att vissa fjun ville leta sig mot hans mun. Vet inte om han råka svälja nån men det gjorde jag. Blä ha ha.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0