Presenter

Det är varmt ute. En sån där värme som gör oss riktigt svettiga. Jag sitter på ett cafe på söder med en kall ramlösa. Har tagit en liten paus då affären jag ska in i öppnar om 10 min. Ska köpa present till sarah. Har dock redan köpt en men ändå. Råka hitta nått till mig själv oxå.

Jag gick lite fel i början men d gör inget för jag gick förbi ett nyöppnat cafe o de stod utanför o bjöd på kaffe. Gratis kaffe e aldrig fel ;)

I kväll blir det fest. Skulle ju ha varit i gbg på fest men då mina pengar blev försenade så blev det ej så. Nu har de kommit o d blir fest hos sarah istället. De e ju dock satah glad för ;) jag får hälsa på jessi o della senare helt enkelt

Nej sluta skriva o börja dricka. Ramlösan alltså




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0