Från datan

Bloggar via datan idag. Jag gör sällan det eftersom den är så seg. Men eftersom blogg.see har mixtrat med sin hemsida så funkar inte appen längre o vem vet hur länge vi får vänta på en ny version av den. Och ni får ju inte sakna mig för länge lixom så då måste jag blogga via datan ;)

I morgon ska jag hem till julle. Vi ska ha skräckfilms mys. Han fyllde år den 16e så jag kommer ha med paket. Vet att han läser bloggen så ska ej nämna vad det är i.

Dzagarna rusar frammåt tycker jag. Halva juni har nästan gått och det känns inte alls länge tills det är 1a augusti och jag flyttar in i min nya lya :)

Ska se klart filmen nu. Svårt att koncentrera sig på att skriva samtidigt som jag tittar :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0