Lönlöst

Verkligen lönlöst att lägga in bilder i bloggen via appen. D kan gå me en bild om man har tur men inte flera. Jag som har en hel del bilder att lägga upp men antar att d får vänta tills jag flyttat o datorn är helt frisk. Flytta ja. I morgon är det bara en vecka kvar. Tjitt. Längtar. En lya på 64 kv. Längst upp i huset. Mysigt område. Ska bli kul :) Sitter på pendeln i södertälje just nu o väntar på att vi ska åka. Har umgåts me cissi i dag o bytt presenter :) hon har fyllt år o jag fyller i början av augusti. Jag fick rökelser o en hållare, badbomber i form av snoppar och vinglas. Jag: klockrent Cissi: nej min är klockrent "peka på klockan hon fått av mig" I kväll blir det vinkväll med suzz o sarah. Sista avslappnings kvällen på ett tag i stockholm. På torsdag drar jag till östersund. O sen blir det upppackning osv. I morgon har jag mycket att göra. Blir inge vila på ett tag nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0