Utmaning


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Plugga personlig/elevassistent utbildningen

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Var en hel del nere i Nora o på kryssningar

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Saltapinnar
Chips med dipp
Popcorn
Ostkrokar
Godis

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Eloise
Allt jag gör
Jennie let me love you
As long as you love me
Kom hem

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Ge min familj pengar
Köpa kamera grejer
Bjuda mina vänner på resa
Skaffa personligtränare
Köpa lägenhet

6) FEM DÅLIGA VANOR
Tränar för lite
Går sällan och lägger mig när jag borde.
Slänger kläder på golvet
Kan låta disken stå i nån dag
Kan bli en o annan onyttig sak för mycket


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara med guddottern
vara med vännerna
Vara på dans
Lyssna på musik
Fota

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Kan bara komma på skinbyxor

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn
Mobilen
Kameran
TVn
kryssningsbåt ;)

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Den som vill
Tiia
2012-01-18 @ 20:11:58
URL: http://hush.blogg.se/

Jag vill :-). Listor ar roliga




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0