Träning

Var iväg på bodystep idag. Det är något som är svinjobbigt för mig. Hade dock bestämt mig för att inte stanna mer än när jag skulle dricka. Blev jag trött så skulle jag fortsätta på golvet istället för brädan. Det funkade riktigt bra. Så kroppen var igång en hel del. Kommer sakna Emmas pass när jag flyttat. Hon är lätt den bästa ledaren jag har haft. och då menar jag inte bara i bodystep utan överhuvudtaget i träning. Dock var det inte hon som skulle ha passet idag så jag blev förvånad att se henne. Visade sig att tjejen som skulle ha haft passet var sjuk. Tur för mig :) Absolut me tanke på att jag fick boka av Emmas pass på torsdag eftersom broder fyller år :)
Så det blir tårta istället för träning. Hmm ;)
Tur att jag ska promenera till och från broder + att jag bokade in träning på onsdag istället. Dock inte bodystep. Det blir antingen Zumba eller Mage/rumpa/lår.

Emma är en sådan som får igång en. Om jag inte orkar mer så får hon mig ändå att ta några extra steg. Svårt att förklara men ni förstår säkert :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0