Smokie

Ja kolla vem som e vaken. Ja jaaaaag. jag? sova? Jo men tjenare. Men i kväll skyller jag på Suzz, så detså. ja hon ligger säkert o sover brevid sin Tomas just nu o har gjort det sedan länge medans jag får sitta här. Den damen har ju sjungit in 2 låtar. En av dem har jag fastnat för ordentligt. Och jag såg att Smokie oxå hade gjort den. Och när jag satt och lyssnade på Smokie på spotify så såg jag bara fler och fler låtar med dem som jag bara måste lyssna på. Så här sitter jag. Jäkla Suzz ;)

Låten ja. Den heter Only you. Jag letade upp texten och eftersom jag fastnat så för den så har jag suttit och sjungit och sjungit och sjungit. Lär sluta med att den hamnar på min iphone. Sen lär jag väll sjunga den i sömnen oxå ;)
Musik är livet.

Gaaaa nu såg jag att de har gjort Be my baby oxå. Det är en låt som har en speciell plats i mitt hjärta. Väldigt bra version det här. Men inget slår ändå Johans version. Så har ni chansen så gå på en Highlights spelning och lyssna när han gör den. Jag brukar alltid bli som i en annan värld när Highlights gör den. De måste ju undra om jag tagit nått då ;)

Hmm klockan börjar närma sig 3. Kanske ska ta och slänga av mig kläderna och krypa till kojs och åtminstone försöka sova.


Och nu är klockan 03.35 o jag har fått av mig kläderna. Visst e jag snabb?
Tiia
2012-01-24 @ 18:28:39
URL: http://hush.blogg.se/

Jag diggar Smokies lat Oh Carol :-)

Suzz
2012-01-27 @ 08:05:33

Haha, skyll på mig!! skratt

Jag sov nog säkert jätte gott redan vid den tiden, men du, din lilla räka, satt och lyssnade på musik du :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0