Tiia
2012-01-30 @ 19:29:16
URL: http://hush.blogg.se/

For ett tag sen tog jag upp detta pa Vanners forum pa imdb.



Jag tycker det ar "roligt"/"dumt" att Chandler alltid framstas som den som har minst chans med tjejerna men jag tycker att han ar mer pojkvansmaterial an Joey och Ross.



I avsnittet dar dom visar vad som hande for tre ar sen nar Chandler soker rumskompis och traffar Joey. Monica sager till Chandler att han (Joey) ar sa gullig och Chandler svarar nat i stil med: "Det ar precis vad jag vill ha, en rumskompis som gor att jag framstas som den roliga." Vad ar det for fel med att vara den roliga?

och i ett annat avsnitt nar Ross ber Chandler att stota pa ett par tjejer med honom sa sager Ross till honom att ga fram forst med nat skamt och sen ska Ross glida in och saga nagot smart sa tjejerna forstar att Chandler ar den roliga och Ross ar den mystiska sexiga typen. Igen, Jag skulle hellre falla for den roliga.



Chandler ser dessutom battre ut an bade Ross och Joey och han ar jatte omtanksam nar han verkligen tycker om nagon, t.ex Kathy.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0