Hepp

Var in till stan en sväng för att köpa nya träningskläder. Har ett presentkort på 300 kr. Tyvärr fanns inte tröjan i affären och byxorna fanns inte i min stolek. Om det ens var rätt byxor. Var osäker. jag hade sett ut kläderna på hemsidan. Så efter att ha köpt några celsius på gymet så åkte jag hem. Synd att mitt minne e kort. jag hade ju kunnat hämta ut mammas bilder på expert när jag ändå var i stan. Men ska förbi stan i morgon så jag får göra det då. När jag kom hem so beställde jag kläderna på nätet men det gick inte att använda presentkortet. Typiskt. Men jag skulle behöva en ny sportBH oxå och det fanns ju i affären så jag kan använda presentkortet på det.

Jag har haft samma träningskläder i flera år. Och jag må erkänna att det är objekvämt att träna i shorts. Och det kan vara bra att ha 2 olika typer av träningskläder. Så denna tröja och dessa byxor har jag beställt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0