Ge mig en pizza eller dö

Det har gått några dagar nu me att äta duktigt, inte för mycket kalorier och att röra på mig så nu skriker min kropp efter en pizza. Och nej jag ska inte köpa någon men ja jag är jääääävligt sugen och skulle inte tacka nej om någon bjöd mig på en.

Kom hem från träningen för ett tag sedan. När jag skulle gå till bussen så var det isigt som tusan utanför porten. Jag ser att de har sandat en bit bort. eeeeh sandat och slutat när det var 1 meter kvar till min port? Tack för den. När jag kom hem så åkte jag bil så jag kom från andra hållet och ser då att d ehar gjort likadant från andra hållet. Sandat men slutat när det är 1 meter kvar. Men jag såg minsann att de har sandat utanför porten på huset brevid. Hmmm planerar Östersundsbostäder att ta livet av oss på 99?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0