Tills natten blir dag

Nu kan man köpa Highlights nya låt på Itunes. Vilket jag redan gjort. Ibland är jag snabb Vinkar
Tills natten blir dag.

Så vad tycker jag då? Jag gillar den och det är så kul att höra en ny låt med grabbarna. Refrengen är en sådan som är svår att låta bli att tralla med i. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat igenom låten nu men den går om och om igen och bara det säger allt tycker jag ;)

http://itunes.apple.com/se/album/tills-natten-blir-dag/id500220106?i=500220331

Om jag lyckats länka rätt så ska länken ta er till låten. Ett stort tips från mig att ni borde köpa den Skrattar
Bara 9 spänn. Väldigt billigt för att få njutning Vinkar

Låten får mig faktiskt sugen på att dansa. En härlig fox.

Highlights har lyckats igen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0