Svar på kommentar

Mee om Ni kanske undrar:
Det vore kul om du skrev mera om hur du känner inför flytten, vad planerar du att göra, hur länge har du jobb, Har du flyttat förr, Vad har du för förväntningar att bo i en stor stad. mera om dina tankar


Ja hur kände jag inför flytten. Förväntan, glädje och nervositet men även rädsla.
Nu har jag bott här några dagar och fattar det inte riktigt än. Min skalle ser det fortfarande som semester ha ha. Men när jag se rmig omkring så är det mina saker jag ser och då fattar jag.

Det jag planerar att göra är att umgås med alla mina vänner, guddottern, leva livet och må bra :) Ja oså jobba då :) Hur länge jag har jobb vet jag inte. Det är som för alla. Man skaffar jobb och jobbar där så länge man vill o kan :) Jag hoppas ju att jag blir kvar tills jag dör ;) Eller tills jag själv känner för att gå vidare :)

Flyttat förr har jag gjort. När jag var 20 så flyttade jag till Karlstad och bodde där i 2 år men flyttade tillbaka till Östersund.

Förvntningar att bo i en storstad. Tja jag ser mig själv som en storstadstjej som råkade födas i en mellanstor. Så för mig är det bara glädje att få bor i Stockholm som är den stad som jag älskar :)

Än så länge har jag hunnit averka Linn, Suzz o Johanna. Idag blir det Cissi och sedan fortsätter det ha ha. Leone, Julle, Micke, Tina osv. Gaaa älskar mina vänner. Och att bo så nära alla nu gör mig så glad. Har ju även närmare till dem som ej bor i Stockholm :) Så Mikkis snart kommer jag o tar dig mowhahhaa ;)


Mikkis
2012-02-29 @ 20:39:05
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

OMG hahaha ;) Bara du kommer o tar mej om du kan haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0