Full fart

Det är tanken för idag i allafall. Tänkte ha en packar dag idag. Har en del kartonger nu så jag har inget att skylla på längre ha ha. de som känner mig vet hur jag drar mig för att packa saker. Även när jag ska ut och resa. resväskan packas sent kvällen innan jag ska åka. Det slår aldrig fel ;) Tanken idag är att det är kläder som ska packas. Det komemr ta sin lilla tid då jag även tänker rensa. Vissa kläder kommer inte få följa med till Stockholm utan kommer få resa till frälsningsarmen. Om jag hinner innan natten står för dörren så kommer jag ge mig in i klädkammaren oxå. tyvärr så har klädkammaren länge fått bli ett rum där jag bara slänger in saker *skakar på huvet*
Så det blir som att utforska en grotta ;) bara jag slipper fladdermössen ha ha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0