Torget

I går mötte jag upp Cissi för att gå ut och äta. Vi har ett ställe som vi verkligen gillar och vi har pratat länge om att gå dit igen. I går blev det av. Vi satt där i flera tim och passade även på att byta julklappar. Dock får jag en senare oxå för en han inte komma i tid. Men den jag kunde öppna i går var en mugg som föreställde mig och magnus carlsson. Jaha o den ska jag kunna dricka ur? Kommer ju vara rädd att diska den :P Får bara bli för speciella tillfällen jag använder den :P
 
Mathias Holmgren skulle avsluta kvällen med att vara DJ. han dök dock upp flera timmar innan och hade såklart bokat bordet brevid oss. När han satte sig upptäkte han vem som satt i bordet brevid. jag ;) Och då skulle det pratas. Inte lätt för mig att äta då när han skulle snacka :P Kände mig lite ohyffsad.
 
Jag och Cissi drog när han ade spelat i 1 tim ungefär. Bra musik var det. Dock fick han mig att lova att nu när jag bor i stockholm så ska vi ses oftare. Och enligt hans turneplan så har han en del grejer i stockholm i januari och februari så jag får väll pricka in någon av dem då :)
 
Bilden på mig och cissi blev inge vidare men lägger in den ändå :)
 
Det var kul att se Anders igen oxå. Han jobbar där. Vi bodde grannar när vi var små och hans syrra gick i min klass.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0