Läkning?

Jag tror grejen på kinden har börjat läka. Vet ju hur det brukar vara med sår och sånt. Att det brukar klia när det läker. Och jag kanske inbillar mig men tycker den känns liiiite annorlunda när jag tar på den. För er som undrar så fick min kind ett psykbryt efter bollnäs. Allt in och ut i kyla o värme den dagen gjorde så en liten plätt på kinden torkade ut. Johanna sa i dag att det såg ut som jag hållit en biltändare mot kinden. Tja ja så kanske man kan säga :) Men jag har bra saker hemma för ansiktet så detta ska bli bra snart :)
 
Ska föresten testa det där som de ofta dricke ri utlänska filmer. äggtoddy eller vad det heter. Jag har aldrig druckit det. Så jag och sarah ska testa det i kväll. Hon sitter och kollar recept just nu.
 
Har införskaffat lite julklappar idag. Slår dock in dem när jag kommer till Östersund. Ska bli intressant och se hur tågresan blir på onsdag :P Absolut me att jag ska göra ett byte på vägen ha ha. Tror fan jag packar med en filt. Lika bra att vara förberred ;)
 
Insåg häromdagen att jag nästan gått ner 11 kilo sedan februari. Det är inte lite. Absolut me tanke på att jag har svårt att gå ner i vikt. 3 hekto kvar tills 11 kilo. Det är inte illa :)
 
Nu började damen i soffan klappa i händerna så jag tror snart det är dags för äggnoggen/toddyn



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0